23 Temmuz 2013 Salı

Home TV’den kacırılmayacak program; “Allegra ile Türk Mutfağı”


Sizler de benim yemek programı sevenlerden misiniz? 
Ben yemek yapmaya Emine S. Beder ve Ümit usta proğramlarını izleyerek başladım. O zaman 6-7 yaşlarındaydım. Bu böyle ilkokul hayatım boyunca devam etti, bir de üzerine çalışan anneye yakalanmamak için her seferinde mutfağı toplama çalışmalarım... =)) 
Hala yemek programları favori programımdır, denk gelirsem kesinlikle çavirmem, hafta sonları internetten farklı tariflerin videolarını izlerim. Bugün aldığım bir habere göre Home Tv'de de benzer ve mudavimi olacağımı düşündüğüm bir program başlamış. Şimdilik izleme fırsatı bulamadım ama en kısa zamanda izleyip bakacağım, belki bir gün ben de ingiltereye gider onların yemeklerine türk yorumunu katarım, ne dersiniz hoş olmaz mı? 

Home TV ekranlarında yepyeni bir yemek programı başladı. İngiliz Şef Allegra McEvedy’nin Türkiye’nin çeşitli noktalarını gezerek bölgelerin kendine has lezzetlerini ekrana taşıyacağı “Allegra ile Türk Mutfağı” Temmuz ayından itibaren Home TV’de.

Türkiye’nin ilk yemek, dekorasyon ve yaşam kanalı Home TV’de Türk mutfağının hayranı olan İngiliz Şef Allegra McEvedy’nin yeni programı “Allegra ile Türk Mutfağı” başladı. Aşçılık yeteneğini Cordon Bleu’de geliştiren 43 yaşındaki şefin Türk mutfağına olan ilgisi çocukluk yıllarında tarihçi babası ile birçok kez Türkiye’yi ziyaret etmesinden geliyor. Home TV tutkunları bu yeni programla bir İngiliz şefin gözünden ülkemiz mutfağının nasıl yorumlandığını izleme fırsatı buluyor.



Allegra McEvedy, programında İstanbul’dan başlayarak Türkiye’nin farklı şehirlerini ziyaret ediyor. Konya’dan Bursa’ya, İznik’ten Karadeniz kıyılarına dolaşan İngiliz şef aynı zamanda Türkiye’nin tarihi ve turistik özelliklerini gözler önüne seriyor. Allegra McEvedy her bölümde ziyaret ettiği şehirlerin geleneksel lezzetlerini mutfağında uyguluyor. “Allegra ile Türk Mutfağı” 24 Temmuz’dan itibaren her Çarşamba 17.30’da Home TV’de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder