4 Temmuz 2010 Pazar

Guinness Rekorunda Masadaki Tarifimizle Tescillendik...

Arkadaşlar Selamlar;

Biliyorsunuz burası benim, en sevdiğim hobilerimden birini yazdığım bir blog. Yemek Yapmak...

Buranın çıkış amacı öğrenci evinde kalan arkadaşlarımın (bilhassa erkek öğrencilerin) yemek yapmak ya da yemek yapabilmek konusunda ki sorunları ve buna artı olarak benim diyen bayan arkadaşlara erkek öğrenci evinde de anne yemeği lezzetinde yemekler yapılabileceğini gösterebilmekti. Vaktim oldukça kafama estikce nacizane birşeyler yazmaya çalışıyorum ama buna karşın burası hala çok bebe bir blog. Ama tek ihmal ettiğim yer burası değil kişisel blogum erdalerdogdu.com ile gezi blogum olan erdallageziyorum.blogspot.com u da baya baya ihmal ettim. Ne diyebilirim ki en kısa zamanda yeniden bloglamaya başlamalıyım bence :)

Şimdi gelelim ana konumuza; burası bir yemek blogu blogu. Geçtiğimiz günlerde bir organizasyon haberi gördüm. Bi Büyük Fest Guinness Rekorlar Kitabına girebilmek adına Dünyanın En Zengin Masa Sofrasını kuracaktı. Sofrada 1001 çeşit meze olacaktı. (1515 OLDU) Dedim ki öğrenci evinde en çok pişen şeyler meze sayılabilecek olan aperatif yemekler. Bu blog içinde de benzer tarifler var. Bende bir tarif göndereyim, belki secilir. Çünkü sadece 10 Blog Yazarı seçilecekti ve çok popüler yemek blogları ve yazarları vardı. Bende bir cesaret sigara böreği tarifi gönderdim. Daha sonra başladık beklemeye ve birgün şöyle bir açıklama geldi.

'1001 Çeşit Meze İle Dünya'nın En Büyük Meze Sofrası" rekor denemesine tarif gönderen ilk 10 blogger, blog adresi ve meze tarifiyle rekor meze masasının bir parçası olmaya hak kazanmışlardır. İlgi gösteren yemek bloglarına teşekkür ederiz.'

Sisteme girip baktığımda Meze Tarifi Gönderen ve Kazanan Blogger Listesinin ilk sırasında kendi adımı gördüm. Gerçekten güzeldi. :)


1515 çeşit meze, sadece 10 blogger ve onların 10 tarifi ve onlardan biri olmak güzel. Ne diyeyim bunlar bana moral olsun da bundan sonra daha çok yazayım. :)
Buna artı olarak dünkü organizasyon çok ama çok güzeldi. Zarakol İletişime, Zarakol 2.0 'a, Ercüment Büyükşener'e ve bu Büyük Fest'in 'Büyük' sponsoruna teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder